fredag 31 oktober 2008

Helg och - vila? Hallå!

Regel: När andra är lediga jobbar jag
Undantag: Ha!

Varje dag de senaste två veckorna har jag fått nya uppdrag varje dag. Ja, jag vet - som egen företagare så söker jag aktivt nya uppdrag och en hel del av tiden år åt till sådant som inte betalar sig direkt. Mitt eget fel, jag var inte belåten med vad jag hade utan ville söka lite svårare uppdrag.

Och nu börjar det betala sig, jag får in uppdrag men samtidigt ska jag göra mitt vanliga jobb, samtidigt ska jag klara av mina studier, samtidigt ska jag ta hand om mina barn, min man (inte minst!) och mitt hem. Jag måste börja prioritera eftersom det snart är jul eller så måste jag våga satsa och tro på en av mina nya uppdragsgivare.

Hm. Jag börjar se fram mot julen igen!!!!

Jag ska bara överleva till tisdag först när jag har min sista deadline. Aj då. Nytt uppdrag, ny deadline på onsdag. Överleva till onsdag! Sedan ska jag prioritera- göra en plan á la Jönssonligan.

Inga kommentarer: